دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش

آ

  • آموزش طراحی مدل آموزش تاب‌آوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]

  • آموزش دانشگاهی طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • آموزش عالی طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]

  • آموزش فلسفه شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]

  • آموزش مبتنی بر هوش موفق اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • آموزش مجازی طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • آموزش مجازی کارآمد طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • آموزش و پرورش طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • آموزش و پرورش ارزیابی رابطه بین مقوله‌های مدل شهروندی سازمانی در آموزش‌وپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]

  • آینده پژوهی بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

  • آینده‌نگری شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

ا

  • ابعاد شخصیتی طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارت‌های ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]

  • اثربخشی نظام آموزشی بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

  • ارتباط دانشگاه با صنعت طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • ارزشیابی بررسی وضعیت مولفه‌های ارزشیابی کیفیت برنامه‌درسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • اساتید اثربخش طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]

  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • افسردگی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • انعطاف‌پذیری در آموزش طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • اهداف شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

  • اهداف برنامه‌درسی شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

ب

  • بازتولید هویت ملی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • بازی‌محور شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • بحران کویید 19 طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • برنامه‌درسی بررسی وضعیت مولفه‌های ارزشیابی کیفیت برنامه‌درسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • برنامه‌درسی شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

  • برنامه‌درسی شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری [دوره 10، شماره 1، 1403]

پ

  • پژوهش سرای دانش آموزی شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیت‌های پژوهشی( مراکز پژوهش‌سرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • پویایی اقتصادی جامعهریس کارآفرینانه طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]

  • پیشایندها و پیامدها فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعه‌پذیری سازمانی در سازمان‌های آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • پیش‌دبستانی شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • پیشرفت تحصیلی ریاضی مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

ت

  • تاب آوری تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]

  • تاب‌آوری سازمانی طراحی مدل آموزش تاب‌آوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]

  • تجربه زیبایی شناختی اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • تجربه زیسته اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • تحلیل عاملی تاییدی تحلیل ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندی‌های منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • تخصص‌گرایی و نوآوری شناسایی مولفه‌های مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]

  • تخیل شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]

  • تدریس کارآفرینانه طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]

  • تربیت اقتصادی شناسایی مولفه‌های مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]

  • تعلیم‌وتربیت شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

  • تعلیم‌وتربیت انقلابی شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

  • تفکر انتقادی مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

  • تفکر خلاق مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

  • توانمندسازی آموزشی ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]

  • توسعه اینترنت اشیاء بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

  • توسعه مشارکت شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیت‌های پژوهشی( مراکز پژوهش‌سرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]

ج

  • جامعه پذیری سازمانی فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعه‌پذیری سازمانی در سازمان‌های آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • جامعه‌شناختی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]

ح

  • حل مسئله مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

  • حمایت اجتماعی سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • حمایت و پشتیبانی دانشگاهی طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]

خ

  • خودآگاهی هیجانی اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • خودکارآمدی تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]

  • خودناتوان سازی تحلیل کانونی رابطه سبک‌های هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]

د

  • دانش‌آموزان بررسی جامعه‌شناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانش‌آموزان مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

  • دانش آموزان شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیت‌های پژوهشی( مراکز پژوهش‌سرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانش‌آموزان متوسطه اول شناسایی مولفه‌های مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]

  • دانشگاه طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانشگاه تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاه‌ها‌ [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانشگاه فرهنگیان طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دانشگاه فرهنگیان شناسایی ویژگی‌های اهداف برنامه‌درسی تعلیم‌وتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده‌نگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]

  • دانش و فناوری اجتماعی شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفه‌های ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • درگیری تحصیلی مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • دستیاری آموزشی ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]

  • دوره ابتدایی مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجی‌گری حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]

  • دوسوتوانی واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]

  • دوسوتوانی کارآفرینی واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]

ر

  • راهبران آموزشی و تربیتی شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • رضایت از زندگی اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • رضایت از مدرسه تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]

  • رفتارهای ناکارآمد تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاه‌ها‌ [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • رهبری هم‌افزا ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری هم‌افزا در مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • روایی سازه تحلیل ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندی‌های منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]

س

  • ساخت ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری هم‌افزا در مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • سازمان ارزیابی رابطه بین مقوله‌های مدل شهروندی سازمانی در آموزش‌وپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]

  • سازمان فنی‌وحرفه‌ای واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]

  • سازوکارها شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]

  • سبک‌های هویت تحلیل کانونی رابطه سبک‌های هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • سرمایه اجتماعی سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • سلامت اجتماعی سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • سنتزپژوهی سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]

ش

  • شادکامی دانش آموزان تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]

  • شبکه‌های اجتماعی سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • شکاف دیجیتالی طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • شمول دولت الکترونیک طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • شهروندی سازمانی ارزیابی رابطه بین مقوله‌های مدل شهروندی سازمانی در آموزش‌وپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

ط

  • طراحی الگوی نظارتی شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

ع

  • عامل آموزشی تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاه‌ها‌ [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • عامل ارتباطی تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاه‌ها‌ [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • عامل پژوهشی تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاه‌ها‌ [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • عزت نفس تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]

  • عوامل فرهنگی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعه‌پذیری سازمانی در سازمان‌های آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

ک

  • کارآفرینی واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]

  • کودکان چند معلولیتی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • کیفیت آموزشی هدفمند طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • کیفیت برنامه‌درسی بررسی وضعیت مولفه‌های ارزشیابی کیفیت برنامه‌درسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

گ

  • گسترش فضای مجازی بررسی جامعه‌شناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]

م

  • مخاطرات طبیعی طراحی مدل آموزش تاب‌آوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]

  • مداخلات روانی و اجتماعی طراحی مدل آموزش تاب‌آوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]

  • مدارس بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

  • مدارس آنلاین ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]

  • مدارس ابتدایی بررسی وضعیت مولفه‌های ارزشیابی کیفیت برنامه‌درسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مدارس ابتدایی شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مدیران طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارت‌های ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]

  • مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری هم‌افزا در مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مدیریت بحران طراحی مدل آموزش تاب‌آوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]

  • مدیریت دانش بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]

  • مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی شناسایی مولفه‌های مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]

  • معادلات ساختاری اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • معلمان اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • معلمان شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیت‌های پژوهشی( مراکز پژوهش‌سرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مهارت‌های اجتماعی شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفه‌های ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مهارت‌های ارتباطی طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارت‌های ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]

  • مواد آموزشی مناسب شناسایی ابعاد و مولفه‌های برنامه‌درسی بازی‌محور در دوره پیش‌دبستانی بر مبنای نظریه مونته‌سوری [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • مواقع بحرانی ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]

ن

  • ناگویی هیجانی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • نسخة کوتاه ابزار نیرومندی منشی تحلیل ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندی‌های منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • نیاز صنعت طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]

و

  • واژگان کلیدی: "نابرابری اجتماعی" بررسی جامعه شناختی پیامدهای نابرابری اجتماعی- اقتصادی بر آموزش و تعلیم و تربیت در استان‌های غرب کشور (ایلام ،کردستان و کرمانشاه)یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • والدین ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]

  • ویژگی‌های فردی شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفه‌های ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

ه

  • همبستگی کانونی تحلیل کانونی رابطه سبک‌های هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • همسانی درونی تحلیل ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندی‌های منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری هم‌افزا در مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • هوش اجتماعی شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفه‌های ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • هوش معنوی اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفه‌های ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأت‌علمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]

ی

  • یادگیری مشارکتی مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]

  • یادگیری معکوس مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]