آ
-
آموزش
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
آموزش دانشگاهی
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
آموزش عالی
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
آموزش فلسفه
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
آموزش مبتنی بر هوش موفق
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
آموزش مجازی
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
آموزش مجازی کارآمد
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
آموزش و پرورش
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
آموزش و پرورش
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
آینده پژوهی
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
-
آیندهنگری
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
ا
-
ابعاد شخصیتی
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
-
اثربخشی نظام آموزشی
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
-
ارتباط دانشگاه با صنعت
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
ارزشیابی
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
اساتید اثربخش
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
اشتیاق تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
افسردگی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
انعطافپذیری در آموزش
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
اهداف
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
-
اهداف برنامهدرسی
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
ب
-
بازتولید هویت ملی
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
بازیمحور
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
بحران کویید 19
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
برنامهدرسی
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
برنامهدرسی
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
-
برنامهدرسی
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
پ
-
پژوهش سرای دانش آموزی
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
پویایی اقتصادی جامعهریس کارآفرینانه
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
پیشایندها و پیامدها
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
پیشدبستانی
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
پیشرفت تحصیلی ریاضی
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
ت
-
تاب آوری
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
تابآوری سازمانی
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
تجربه زیبایی شناختی
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
تجربه زیسته
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تحلیل ویژگیهای روانسنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندیهای منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
تخصصگرایی و نوآوری
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
تخیل
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
تدریس کارآفرینانه
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
-
تربیت اقتصادی
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
تعلیموتربیت
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
-
تعلیموتربیت انقلابی
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
-
تفکر انتقادی
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
تفکر خلاق
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
توانمندسازی آموزشی
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
توسعه اینترنت اشیاء
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
-
توسعه مشارکت
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
ج
-
جامعه پذیری سازمانی
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
جامعهشناختی
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
ح
-
حل مسئله
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
حمایت اجتماعی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
حمایت و پشتیبانی دانشگاهی
طراحی الگوی تدریس کارآفرینانه در آموزش عالی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 83-92]
خ
-
خودآگاهی هیجانی
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
خودکارآمدی
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
خودناتوان سازی
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
د
-
دانشآموزان
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر خودآگاهی هیجانی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشآموزان
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
دانش آموزان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشآموزان متوسطه اول
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
دانشگاه
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشگاه
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی ویژگیهای اهداف برنامهدرسی تعلیموتربیت انقلابی در دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آیندهنگری [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 161-171]
-
دانش و فناوری اجتماعی
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
درگیری تحصیلی
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
دستیاری آموزشی
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
دوره ابتدایی
مدل علّی پیشرفت تحصیلی ریاضی بر اساس تفکر خلاق و تفکر انتقادی با میانجیگری حل مسئله در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر تبریز [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 45-53]
-
دوسوتوانی
واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنیوحرفهای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]
-
دوسوتوانی کارآفرینی
واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنیوحرفهای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]
ر
-
راهبران آموزشی و تربیتی
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رضایت از زندگی
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رضایت از مدرسه
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
رفتارهای ناکارآمد
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
رهبری همافزا
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
روایی سازه
تحلیل ویژگیهای روانسنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندیهای منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]
س
-
ساخت
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
سازمان
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
-
سازمان فنیوحرفهای
واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنیوحرفهای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]
-
سازوکارها
شناسایی ساز و کارهای بکارگیری جایگاه تخیل در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 93-106]
-
سبکهای هویت
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
سرمایه اجتماعی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
سلامت اجتماعی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
سنتزپژوهی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
ش
-
شادکامی دانش آموزان
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
شبکههای اجتماعی
سنتزپژوهی مطالعات مربوط به سلامت اجتماعی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
شکاف دیجیتالی
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
شمول دولت الکترونیک
طراحی مدل تفسیری-ساختاری جامع برای حذف شکاف دیجیتالی آموزش و پرورش در دوران همه گیری بحران کویید 19 [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
شهروندی سازمانی
ارزیابی رابطه بین مقولههای مدل شهروندی سازمانی در آموزشوپرورش استان بابل در کشور عراق [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 64-72]
ص
-
صلاحیت حرفهای
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
ط
-
طراحی الگوی نظارتی
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ع
-
عامل آموزشی
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
عامل ارتباطی
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
عامل پژوهشی
تدوین ساخت، رواسازی و اعتباریابی رفتارهای ناکارآمد اساتید دانشگاهها [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
عزت نفس
تدوین مدل ساختاری شادکامی دانش آموزان بر اساس تاب آوری، عزت نفس و رضایت از مدرسه با واسطه گری خودکارآمدی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 107-118]
-
عوامل فرهنگی
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل پیشایندها و پیامدهای جامعهپذیری سازمانی در سازمانهای آموزشی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ک
-
کارآفرینی
واکاوی عناصر دوسوتوانی کارآفرینی در سازمان فنیوحرفهای کشور [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 172-182]
-
کودکان چند معلولیتی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
کیفیت آموزشی هدفمند
طراحی الگوی آموزش مجازی کارآمد در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
کیفیت برنامهدرسی
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
گ
-
گسترش فضای مجازی
بررسی جامعهشناختی تأثیر عوامل فرهنگی بر باز تولید هویت ملی در دانش آموزان [دوره 10، شماره 1، 1403]
م
-
مخاطرات طبیعی
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
مداخلات روانی و اجتماعی
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
مدارس
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
-
مدارس آنلاین
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
مدارس ابتدایی
بررسی وضعیت مولفههای ارزشیابی کیفیت برنامهدرسی در مدارس ابتدایی شهر تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مدارس ابتدایی
شناسایی مولفه های نظارتی راهبران آموزشی و تربیتی مدارس ابتدایی به منظور ارائه ی الگوی جامع برای آموزش و پرورش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مدیران
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
-
مدیران هنرستانهای فنی و حرفهای
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مدیریت بحران
طراحی مدل آموزش تابآوری سازمانی مدیریت بحران مراکز دانشگاهی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و پیشگیری از مداخلات روانی و اجتماعی (مطالعه موردی مراکز دانشگاهی شهر کرج) [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 54-63]
-
مدیریت دانش
بررسی وضعیت توسعه اینترنت اشیاء در مدارس مبتنی بر آینده پژوهی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 152-160]
-
مسئولیتپذیری و تعهد اجتماعی
شناسایی مولفههای مفهوم تربیت اقتصادی در دوره تحصیلی متوسطه اول [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 73-82]
-
معادلات ساختاری
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
معلمان
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
معلمان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مشارکت معلمان و دانش آموزان در فعالیتهای پژوهشی( مراکز پژوهشسرای دانش آموزی) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مهارتهای اجتماعی
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مهارتهای ارتباطی
طراحی الگوی ابعاد شخصیتی موثر بر میزان مهارتهای ارتباطی مدیران [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 21-30]
-
مواد آموزشی مناسب
شناسایی ابعاد و مولفههای برنامهدرسی بازیمحور در دوره پیشدبستانی بر مبنای نظریه مونتهسوری [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
مواقع بحرانی
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
ن
-
ناگویی هیجانی
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته مادران دارای فرزند چند معلولیتی با ناگویی هیجانی بر بهبود افسردگی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نسخة کوتاه ابزار نیرومندی منشی
تحلیل ویژگیهای روانسنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندیهای منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
نیاز صنعت
طراحی الگوی آموزش دانشگاهی مبتنی بر نیازهای صنعت در دانشگاه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند) [دوره 10، شماره 1، 1403]
و
-
واژگان کلیدی: "نابرابری اجتماعی"
بررسی جامعه شناختی پیامدهای نابرابری اجتماعی- اقتصادی بر آموزش و تعلیم و تربیت در استانهای غرب کشور (ایلام ،کردستان و کرمانشاه)یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
والدین
ارائه مدل کیفی دستیاری آموزشی والدین به منظور توانمندسازی آموزشی مدارس به صورت آنلاین در مواقع بحرانی [دوره 10، شماره 1، 1403، صفحه 31-44]
-
ویژگیهای فردی
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ه
-
همبستگی کانونی
تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوان سازی در دانش آموزان دبیرستانی [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
همسانی درونی
تحلیل ویژگیهای روانسنجی نسخة کوتاه ابزار نیرومندیهای منشی در معلمان [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه رهبری همافزا در مدیران هنرستانهای فنیوحرفهای [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
هوش اجتماعی
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
هوش معنوی
اثر میانجی کیفیت تجربه زیبایی شناختی بر رابطه بین هوش معنوی و رضایت از زندگی در معلمان استان قم (مدل سازی بر اساس معادلات ساختاری) [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان
شناسایی و واکاوی ابعاد و مولفههای ارتقاء هوش اجتماعی در میان اعضای هیأتعلمی دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 10، شماره 1، 1403]
ی
-
یادگیری مشارکتی
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]
-
یادگیری معکوس
مقایسه اثربخشی الگوی یادگیری معکوس و یادگیری مشارکتی بر درگیری تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه دوم [دوره 10، شماره 1، 1403]